جامانگو! 2.5 میلیون دلار برای پلتفرم ساخت بازی بدون کد خود جمع آوری می کند

Jamango!، پلتفرمی برای ساخت بازی‌های بدون کدنویسی، ۲.۵ میلیون دلار سرمایه دریافت کرده است. این افزایش به تسریع توسعه آن قبل از جهانی شدن در اواخر امسال کمک می کند. موفقیت آنها از سهولت استفاده ناشی می شود و به افراد امکان می دهد بازی ها را با استفاده از بلوک های ساده و ویرایشگر بدون کد طراحی و سفارشی کنند.

صنعت بازی شاهد افزایش تقاضا برای محتوای تولید شده توسط کاربر و بازی های مبتنی بر مرورگر است که انتظار می رود تا سال 2027 به میزان 63 میلیارد دلار رشد کند. Jamango! هدف آن سرمایه‌گذاری بر روی این روند با تمرکز بر روی بازی‌های مبتنی بر مرورگر و مبتنی بر وب به جای دانلودها است.

سرمایه‌گذاری از سوی سرمایه‌گذارانی مانند Elkstone، Delta Partners و سرمایه‌گذاران فرشته برجسته مانند برایان کالفیلد و برندان اودریسکول تامین شد. کانر شیهان به عنوان رئیس می‌پیوندد. این شرکت همچنین دارای مشاوران با تجربه از جمله مدیران سابق Scopely و Roblox است.

آدام دالتون، یکی از بنیانگذاران Jamango!، گفت که هدف آنها قدرت بخشیدن به نسل بعدی سازندگان بازی است. آنها موتوری ساخته اند که ساخت بازی ها و دنیاها را برای هر کسی که یک مرورگر وب دارد آسان، اجتماعی و قابل دسترس می کند.

سرمایه گذار ریچ بارنول از دلتا پارتنرز گفت که از حمایت از ماموریت جامانگو بسیار هیجان زده است! برای ایجاد یک پلتفرم جدید برای محتوای تولید شده توسط کاربر در بازی های فوری، با الهام از پلتفرم های موفقی مانند Roblox و بازی هایی مانند Minecraft.

© tkmp. تمام حقوق حفظ شده است

منبع: https://techmub.com/2024/05/12/jamango-raises-2-5m-for-no-code-game-creation-platform/