تصاویر طراحی آبنما با ایده های لوکس و زیبا | elitarchgroup

انعطاف پذیری یکی از مزیت‌های ایزوگام و قیرگونی است که یک عایق بندی مناسب برای کف آبنما می‌باشد. درخشندگی، لطافت، پاکیزگی، حیات، تحرک، سکوت و آرامش و در جریان بودن، همگی مشخصات آب است. به همین خاطر است که انسان در طول تاریخ خود همواره با آب عجین بوده و در محل زندگی خویش و ساخت محل سکونت خود همواره از آب به شکل‌های مختلفی بهره برده است.

تجهیزات استخر،سونا و جکوزی

آبنما لابی به تلطیف محیط کمک می‌کند و رطوبت مورد نیاز گیاهان آپارتمانی موجود در لابی را نیز تامین خواهد کرد. آبنما لابی باید متناسب با سبک معماری ساختمان طراحی و اجرا شود ولی با توجه به فضای کم، معمولا از آبنماهای مدرن در لابی بهره گرفته می‌شود. با توجه به اینکه لابی در ورودی ساختمان قرار دارد و رفت و آمد زیادی در آن وجود دارد ، توجه به زیبایی این محیط از اهمیت برخوردار است. کاری که می توان برای زیباسازی لابی انجام داد ، طراحی و ساخت آبنما ها در لابی است. آب موجود در لابی به آرام شدن محیط کمک می کند و همچنین رطوبت لازم را برای گیاهان داخلی لابی فراهم می کند. آبنمای موجود در لابی باید مطابق با سبک معماری ساختمان طراحی و اجرا شود ، اما به دلیل فضای کم ، معمولاً از آبنماهای مدرن در لابی استفاده می شود.

  • به عنوان استتار برای سر و صدای ترافیک و سایر تفاوت های ظریف مفید است.
  • همچنین این سازه‌ها از ظاهری خاص برخوردارند و می‌توانند به محیط‌های گوناگون جلوه‌ای شگفت‌انگیز ببخشند.
  • این آبفشان ها می توانند به صورت دیواری، پرده ای ساخته شوند.
علاوه بر همه این پیش بینی ها به منظور جلوگیری از یخ زدن پمپ ها، می توان آنها را در فصل زمستان از محل نصب خود باز کرد تا از آسیبهای احتمالی در امان بمانند. ایجاد رطوبت و تغییر دما و بهبود کیفیت هوا در محیط‌های گرم و خشک، موجب محبوبیت چشمگیر این سبک، از آب نما جهت استفاده در رستورانها و مراکز تفریحی شده است. برای نورپردازی لازم است در برکه و اطراف آب‌نما از انواع چراغ‌های متفاوت با رنگ نورهای گروه معماری الیت مختلف استفاده کنیم.

تصاویر طراحی آبنما با ایده های لوکس و زیبا | elitarchgroup در برابر وزش باد ممکن است تغییر مسیر حرکت اب را به همراه داشته باشند. برای حل این مشکل معمولا مهاری را برای جلوگیری از تغییر مسیر آب در نظر می‌گیرند. دیوار خیس نوعی از آبنمای دیواری است که در آن دیوار به شکل کاملا صلف طراحی می‌شود و آب از روی آن جاری می‌شود. ایجاد یک یا چند صفحه فلزی نیز می تواند قسمتی از استخر یا حوض حیاط شما را به شکل یک آبنما دربیاورد. توجه به مفاهیم پایه بر گرفته از فضا و محیطی که قرار است آبنما در آن ایجاد شود به نحوی که آبنما پس از شکل گیری بتواند بیانگر ایده های ذهنی باشد.

هزینه ساخت آبنما با سنگ